loading...
غرب پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز,عکس,اس ام اس
ساکس رایگان و پرسرعت ویژه ی اعضا

ساکس رایگان و پر سرعت ویژه اعضا برای دریافت ابتدا عضو شوید و سپس روی بنر زیر کلیک کنید...


http://gharbdownload.rzb.ir/post/4

ali بازدید : 161 نظرات (0)

Leawo DVD Creator همان طوری که از نامش پیداست ، به شمام کمک می کند تا به راحتی چند کلیک ساده ، فرمت های رایج صوتی و ویدئویی را به DVD تبدیل کنید و از تماشای آن ها برروی دی وی دی پلیرهای خانگی لذت ببرید . برای ورودی فرمت های رایجی همچون AVI ، MKV ، MP4 ، WMV و … پشتیبانی می شوند . قبل از ساخت و رایت دی وی دی ، می توانید برای DVD خود زیرنویس و یا منو انتخاب کنید تا محصول نهایی شما حرفه ای تر باشد . با داشتن قابلیت ها و تنظیمات ۳D ، به شما امکان تبدیل ویدئوهای سه بعدی به DVD را نیز می دهد .

 

Leawo DVD Creator ساخت آسان دي وي دي با Leawo DVD Creator v5.0.0.1

ali بازدید : 248 نظرات (0)

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

 

After Effects میکس و مونتاژ فیلم ها با Adobe After Effects CS6 v11.0.0.378

ali بازدید : 186 نظرات (0)

Adobe Audition یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش آهنگ در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه دارای ابزارهای بسیار حرفه ای آهنگسازی می باشد به طوری که می توان آنرا به یک استدیو مجازی ساخت آهنگ تشبیه کرد. شما قادرید تا با کمک این نرم افزار به راحتی اقدام به ظبط صدا و ویرایش آن کنید و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف برنامه اقدام به تنظیم صدا بر روی آهنگ مورد نظرتان کنید. به عبارت دیگر ابزارهای این نرم افزار را می توان به چند بخش ظبط, ویرایش, تدوین, رندر, تنظیم, میکس و … تقسیم بندی کرد که هر یک از آنها در مراحل مختلف ساخت آهنگ مورد نظرتان به شما کمک می کنند. همچنین در این برنامه افکت های صوتی متنوعی قرار گرفته است که می توانید از آنها در هنگام ساخت آهنگ ها استفاده کنید. علاوه بر این نویزگیر نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است که به منظور حذف نویز از آهنگ های با کیفیت پایین مورد استفاده قرار میگیرد.

|نسخه نهایی کرک شده توسط گروه iND|

 

adobe audition cs6 cover ویرایش حرفه ای فایل های صوتی و آهنگ سازی با Adobe Audition CS6 5.0 Build 708 Final

ali بازدید : 207 نظرات (0)

mediAvatar 3D Video Converter 1.0.0.20120313 نرم افزاری فوق العاده جالب می باشد که توسط آن می توانید به سادگی ویدئوها و فیلم های معمولی و عادی را به صورت ۳ بعدی تبدیل کنید. این نرم افزار توانایی تبدیل ویدئوهای ۳ بعدی به ۲ بعدی را نیز دارا می باشد. این نرم افزار دارای سرعت تبدیل بسیار بالایی بوده و قادر است تا انواع فایل های ویدیویی را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید ، همچنین فرمت های بسیار زیادی تصویری نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود. نرم افزار mediAvatar 3D Video Converter را در ادامه با از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

mediAvatar 3D Video Converter ساخت ویدئوهای سه بعدی توسط mediAvatar 3D Video Converter 1.0

ali بازدید : 230 نظرات (0)

این برنامه که AV Audio Merger نام دارد با پشتیبانی از فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3/OGG/WMA به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای خود را بدون کمترین افت کیفیت و یا نیاز به فشرده سازی به هم بچسبانید . پشتیبانی از فایلهایی به بزرگی ۴ گیگابایت و وصل کردن فایلهای با فرمت های گوناگون به یکدیگر از سایر ویژگی های این برنامه به شمار رفته و با محیط کاربر پسندی که طراحان برای شما در نظر گرفته اند ، انجام پروسه برایتان بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود .

 

AV Audio Merger ترکیب فایل های صوتی با یکدیگر توسط AV Audio Merger 5.0.1

ali بازدید : 207 نظرات (0)

Flash Player Pro یک برنامه حرفه ای برای مشاهده فایل های فلش می باشد. توسط این برنامه می توانید همانند نرم افزارهای نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین می توانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکس برداری از فایل های فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایل های فلش در شاخه علاقه مندی ها، تبدیل SWF به فایل اجرایی EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

flashplayer pro مشاهده فایل های فلش به صورت حرفه ای توسط Flash Player Pro 5.1 Final

ali بازدید : 297 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.60

ali بازدید : 164 نظرات (0)

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

kmplayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer 3.2.0.13 Final

ali بازدید : 266 نظرات (0)

Wondershare Video Editor 3.0.2.16 برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلمهای شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویسهای اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد  .

 

Wondershare Video Editor ویرایش فایلهای ویدئویی با Wondershare Video Editor 3.0.2.16 + قابل حمل

ali بازدید : 200 نظرات (0)

Wondershare Video Editor 3.0.2.16 برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلمهای شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویسهای اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد  .

 

Wondershare Video Editor ویرایش فایلهای ویدئویی با Wondershare Video Editor 3.0.2.16 + قابل حمل

armin بازدید : 203 نظرات (0)

این نرم افزار قدرتمند برای حرفه ای های موسیقی میباشد و در آن میتوانند صدا را پردازش کنند . با این نرم افزار قدرتمند اگر کمی حرفه ای نیز باشید میتوانید به راحتی صدا را تغییر دهید و صدای جدید تولید کنید . با این برنامه به طور مثال میتوانید تغییر باند را انجام دهید : یک بانده کردن ، دو بانده کردن و یا سه بانده کنید . ماژول های این برنامه میتوانند صدایی که روی موسیقی است را به راحتی صاف کنند . با ماژول های این برنامه میتوانید صدا را به صورت چند وجی کنترل کنید و آن ها را پردازش کنید .

 

downloadha پردازش حرفه ای صدا با Voxengo Drumformer VST 1.1

 

ali بازدید : 237 نظرات (0)

 

Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامه علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

 

Ubiquitous Player اجرای تمامی فرمت های مالتی مدیا با Ubiquitous Player 4.0 قابل حمل

 

ali بازدید : 195 نظرات (0)

Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر با Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5

 

ali بازدید : 829 نظرات (0)

MoviePlus راه حلی قدرتمند را برای ویرایش ویدیوهای دیجیتالی فراهم می کند. این نرم افزار کاربردی آسان داشته و ابزارها و افکت های استودیو را با کیفیتی خیره کننده برای شما فراهم می کند. شما می توانید فیلم های خانوادگی و خاطره انگیزتان را بدون داشتن تخصص خاص در این زمینه، در سطح بالایی از کیفیت ویرایش کرده و یک ویدیو HD بسازید و در نهایت فیلم تولید شده را بر روی DVD یا Blu-ray Disc رایت کنید یا آن را به طور مستقیم برای وب یا share نمودن در اینترنت، آپلود کنید. MoviePlus X5 از فرمت های AVCHD و HDV و تمامی فرمت های رایج فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند، بدین معنی که شما قادر خواهید بود بدون در نظر گرفتن این که فیلم مورد نظرتان با دوربین فیلمبرداری، دوربین موبایل، دوربین دیجیتال و یا هر وسیله دیگری، ضبط شده است به راحتی ادیت کردن آن را به منظور تولید یک فیلم حرفه ای، آغاز کنید.

 

serif movieplus x6 cover ویرایش حرفه ای ویدیوهای خود با Serif MoviePlus X6

 

ali بازدید : 168 نظرات (0)

FutureDecks DJ Pro v3.0.4 – برنامه ای حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش صدا و تصویر می باشد که با استفاده از آن می توانید کارهایی از قبیل صداگذاری ، افزودن افکت به صدا ، هماهنگ سازی صدا و تصویر و … را انجام دهید و به طور کلی این نرم افزار می تواند جایگزینی مناسب به جای نرم افزارهای سنگین و پرحجم در زمینه ی دی جی و میکس باشد .

 

FutureDecks DJ Pro ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4

ali بازدید : 216 نظرات (0)

 

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

corel video studio pro x5 cover محبوب ترین ویرایشگر ویدیوهای شما با نام Corel VideoStudio Pro X5

ali بازدید : 182 نظرات (0)

نرم افزار Leapic Video Joiner یک ابزار ویدئو قدرتمند برای اتصال چندین فایل ویدئویی به یک فایل بزرگ تر است که می توانید از آن برای تبدیل فرمت ویدئو استفاده کنید. برخی از نرم افزارهای مشابه فقط فایل های مشابه با فرمت یکسان را به یکدیگر متصل می کنند، اما این نرم افزار انواع مختلف فایل های ویدئویی و صوتی، در اندازه ها و فرمت های متفاوت را بدون هیچ مشکلی به یکدیگر متصل می کند.

 

Leapic Video Joiner ادغام فايل هاي ويدئويي با Leapic Video Joiner v3.0

ali بازدید : 281 نظرات (1)

 

Oposoft Video Splitter به شما کمک می کند تا به راحتی فایل های ویدئویی خود را برش بزنید و آن ها را به تکه های مختلف تقسیم کنید . برای بخش ورودی و همچنین خروجی نرم افزار می توانید از فرمت های رایج و مختلف AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4 و … استفاده کنید . با برش می توانید لحظاتی را که دوست ندارید از فیلم های خود حذف کنید و علاوه بر این ، از حجم آن ها نیز کم خواهد شد و به راحتی می توانید صحنه های حساس فیلم های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

Oposoft Video Splitter برش فایل های ویدئویی توسط Oposoft Video Splitter 7.2

ali بازدید : 208 نظرات (0)

توسط این نرم افزار جالب و سرگرم کننده می توانید علاوه بر فیلمبرداری و عکسبرداری از طریق وبکم به تصویر و یا فیلم گرفته شده افکتهای جالب و خنده دار اضافه کنید ، تصاویر و فیلم گرفته شده توسط این نرم افزار از کیفیت بالای برخوردار خواهد بود. توسط این نرم افزار میتوانید به تصاویر و یا فیلم های گرفته شده حالت کاریکاتوری دهید ، نرم افزار Video Booth Pro همچنین میتوانید عکس ها و یا فیلمهای گرفته شده را در محیط های مختلف قرار دهید.

 

Video Booth Pro افزودن افکت های فوق العاده به وب کم با Video Booth Pro 2.3.9.6 Final

ali بازدید : 224 نظرات (0)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X4 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسخه RePack شده با حجم ۲۱۰ مگابایت |

Corel 2012 X14 ويرايشگر حرفه اي مالتي مديا Corel VideoStudio Pro X4 14.2.0.23

ali بازدید : 209 نظرات (0)

GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید.

 

GiliSoft Video Converter تبدیل فرمت های مختلف مالتی مدیا توسط GiliSoft Video Converter 5.0

ali بازدید : 219 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. 

 

VLC Media Player پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final

ali بازدید : 160 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.40

ali بازدید : 177 نظرات (0)

Wondershare Vivideo نرم افزار کاربردی به منظور ویرایش ویدیو و اضافه کردن جلوه های خاص به آن می باشد. این نرم افزار کم حجم در عین حال مفید با ابزار هایی که در اختیار کابران خود می گذارد و می توان گفت که تمام خصوصیات یک نرم افزار ویراستار را در خود جای داده است. شما در این نرم افزار امکان ایجاد افکت های هالیوودی بر ویدیو ، اضافه کردن متن ، فیلتر ، صدا و حتی عکس موجود می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

Wondershare Vivideo افزودن جلوه های ویژه به ویدیوها با Wondershare Vivideo 3.0.0.11

ali بازدید : 172 نظرات (1)

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

CyberLink پلير قدرتمند و همه كاره CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.8684.1312

ali بازدید : 237 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas ويرايش حرفه اي فايل هاي مالتي مديا با Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.295

ali بازدید : 179 نظرات (0)

OpenCloner Blue-Cloner نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند از دیسک های BlueRay عملیات کپی اطلاعات را انجام دهند. به وسیله این نرم افزار می توان اطلاعات موجود و یا فیلم هاب موجود بر روی BlueRay را بر روی هارد کپی نمود و از آن حالت به حالت معمولی تبدیل کند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از OpenCloner Inc می باشد. نسخه جدید این نرم افزار که OpenCloner Blue-Cloner نام دارد را هم اکنون از سایت دانلودها می توانید دریافت نمایید 

 

OpenCloner Blue Cloner کپی دیسک های بلوری با OpenCloner Blue Cloner 3.00 Build 600

ali بازدید : 205 نظرات (0)

Boom یک نرم افزار کم حجم و سریع برای پخش انوع فایل های صوتی می باشد . پشتیبانی از پخش مجدد (ReplayGain) ، ساخت لیست های پخش ، تفکیک آهنگ ها از نظر خواننده ، سبک و … از ویژگی های این برنامه هستند . این نرم افزار دارای یک طراحی ساده است که برای پخش فرمت های MP3, Ogg Vorbis, FLAC, Musepack (MPC), WavPack, WAV, AIFF, MP4/M4A و WMA از کمترین منابع سخت افزاری استفاده می کند و نیازی به نصب ندارد .

 

Boom پخش فايل هاي صوتي با Boom V1.0.8 (قابل حمل)

ali بازدید : 164 نظرات (1)

Easy CD-DA Extractor نرم افزاری AIO می باشد که میتوان از آن در زمینه کپی CDهای صوتی، تبدیل فایل های صوتی از یک فرمت به فرمتی دیگر، ویرایش اطلاعات جانبی فایل های صوتی، رایت سی دی های صوتی و MP3 و DVD و … استفاده کرد. این نرم افزار از تمامی فرمت های معروف صوتی چون ۳G2، ۳GP، MP1، MP2، MP3، WMA، OGG، MP4، M4A، AAC، MPC، WV، WAV، AIFF، APE، CUE، M3U پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید به ریپ کردن CDهای صوتی بپردازید.

 

Easy%20CD DA%20Extractor تبدیل و رایت CD های صوتی با Easy CD DA Extractor 16.0.0.1

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت
  • خرید گیفت کارت
  • تولید پرچم
  • دانلود آهنگ جدید
  • ادکلن شانل
  • مجله گردشگری
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast
  • سیب اپ
  • آپلود رایگان
  • هتل های مشهد
  • قیمت روز زعفران
  • شرکت حمل و نقل بین المللی
  • تبلیغات رایگان
  • سریال جم
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • تور بلغارستان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سفرنامه
  • پایان نامه رشته هنر
  • مقاله ترجمه شده
  • دانلود پاورپوینت
  • درمان ریزش مو
  • لارجر باکس طلایی
  • بانک شماره موبایل دانشجویان
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • آفبا
  • خرید فلش مموری
  • خرید عینک آفتابی
  • نرخ ارز و طلا
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر
  • تین آوا سیستم
  • دانلود آهنگ شاد
  • دستگاه حضور و غیاب
  • هارد SSD
  • شمعدونی
  • دانلود آهنگ جدید
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • دکتری هنر
  • پایان نامه حقوق
  • کنکور وکالت
  • کنکور دکتری
  • پودر چاقی بومبا
  • سایت تفریحی
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • کاریاب
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت همسریابی
  • همسریابی
  • گوش پاک کن برقی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • دزد گیر درب و پنجره
  • لیف برقی
  • قیمت ssd samsung
  • اجاره باغ برای عروسی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 557
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 112
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,091
  • بازدید ماه : 5,091
  • بازدید سال : 98,616
  • بازدید کلی : 541,162