loading...
غرب پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز,عکس,اس ام اس
ساکس رایگان و پرسرعت ویژه ی اعضا

ساکس رایگان و پر سرعت ویژه اعضا برای دریافت ابتدا عضو شوید و سپس روی بنر زیر کلیک کنید...


http://gharbdownload.rzb.ir/post/4

armin بازدید : 182 نظرات (0)

 – برنامه ای حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش صدا و تصویر می باشد که با استفاده از آن می توانید کارهایی از قبیل صداگذاری ، افزودن افکت به صدا ، هماهنگ سازی صدا و تصویر و … را انجام دهید و به طور کلی این نرم افزار می تواند جایگزینی مناسب به جای نرم افزارهای سنگین و پرحجم در زمینه ی دی جی و میکس باشد .

 

FutureDecks DJ Pro ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4

 

 

 

password ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4 لینک دانلود ۱۸٫۹ مگابابایت | لینک کمکی

armin بازدید : 220 نظرات (0)

 – برنامه ای حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش صدا و تصویر می باشد که با استفاده از آن می توانید کارهایی از قبیل صداگذاری ، افزودن افکت به صدا ، هماهنگ سازی صدا و تصویر و … را انجام دهید و به طور کلی این نرم افزار می تواند جایگزینی مناسب به جای نرم افزارهای سنگین و پرحجم در زمینه ی دی جی و میکس باشد .

 

FutureDecks DJ Pro ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4

 

 

 

password ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ميكس صدا و تصوير با FutureDecks DJ Pro v3.0.4 لینک دانلود ۱۸٫۹ مگابابایت | لینک کمکی

ali بازدید : 207 نظرات (0)

Xilisoft iPhone Ringtone Maker می تواند تمامی فرمتهای صوتی و تصویری شامل AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, WMA, WAV, RA, M4A, MP3 را به فرمت M4R رینگتون آیفون تبدیل نموده و رینگتون تبدیل شده را به صورت مستقیم به آیفون شما منتقل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker همچنین می تواند موزیک های iTunes store را به رینگتون های آیفون تبدیل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker ابزاری کارامد برای تبدیل موزیک های دلخواه شما به رینگتون آیفون می باشد .

 

Xilisoft iPhone Ringtone Maker ساخت رینگتون با Xilisoft iPhone Ringtone Maker 3.0.4.1206

ali بازدید : 269 نظرات (0)

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبديل فرمت هاي مختلف با Aiseesoft Total Media Converter 6.2.26

ali بازدید : 222 نظرات (0)

با ظهور دستگاه های مختلف پخش کننده ویدویی ، فرمت های گوناگونی نیز به وجود آمد که هر یک بنا به قابلیت های و ویژگی های خاص خود توسط کمپانی های مختلف موارد استفاده قرار گرفتند . از این رو فیلم ها ، ویدیو ها و کلیپ ها تصویری هریک در فرمتی خاص انتشار پیدا کرده و قابل پخش در دستگاه های دیگر نبودند . برای رفع این مشکل نرم افزار های تبدیل به وجود آمدند و به خاطر بازار خوبی که برای آنها فراهم شده بود روز به روز بر تعداد آنها افزوده شد .AVCWare Total Video Converter یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که با پشتیبانی از بیشتر فرمت های تصویری می تواند کلمه کامل را به همراه خود یدک بکشد . این برنامه با پشیتبانی از کیفیت های SD و HD به شما کمک می کند تا فیلم دلخواه خود را که در یکی از فرمت های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ،XviD ، ۳GP و … می باشد از یکی به دیگری و بلعکس تبدیل کنید .شما می توانید نسخه کامل این نرم افزار بدون نیاز به کرک را از سایت دانلودها , دانلود کنید .

 

VimObdalD32 تبدیل فرمت های تصویری به یکریگر با AVCWare Total Video Converter 7.0.1.1228

ali بازدید : 235 نظرات (0)

ImTOO 3D Movie Converter نام نرم افزاری بی نظیر برای تبدیل فیلم های ۲بعدی به ۳بعدی و حتی تبدیل فیلم های ۳بعدی به ۲بعدی می باشد و همچنین می توانید فرمت های مختلف ۳بعدی (به عنوان مثال Side-to-Side به Full-Side) استفاده نمایید. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های معروف شامل M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG و بسیاری از فرمت های دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر اینکه شما می توانید فیلم های ۳بعدی را تبدیل نمایید ، همچنین می توانید آن ها را به فیلم های ۳بعدی با فرمت Red/Cyan Anaglyph تبدیل نمایید تا بتوانید بر روی تلویزیون های ۲بعدی با به همراه داشتن یک عینک آناگلیف از فیلم های ۳بعدی لذت ببرید. همچنین رویه کاری این نرم افزار دارای پشتیبانی از iPad, Apple TV, PS3, Xbox, iPhone, iPod, PSP ، اکثر تلفن های همراه ، BlackBerry و اکثر پلیرهای MP4 می باشد.

 

ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202 تبدیل حرفه ای ویدیو 3بعدی با ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202

ali بازدید : 193 نظرات (0)

 

Format Factory 2.8.0 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

 

Format Factory مبدل قدرتمند و حرفه ای FormatFactory 2.80 قابل حمل

ali بازدید : 283 نظرات (0)

 

SnowFox Total Video Converter یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های مختلف تصویری می باشد. این برنامه قدرتمند می تواند فرمت های HD و SD و دیگر فرمت های رایج تصویری که بصورت فشرده و معمولی هستند را به یکدیگر تبدیل کند. ین برنامه قدرتمند می تواند در سریعترین زمان ممکن فایلهای شما را به یکدیگر تبدیل کند بدون آنکه فایل نهایی ناقص و یا کیفیت آن تغییر کند. همچنین این برنامه قابلیت پشتیبانی بصورت دسته ای دارد. یعنی شما می توانید ویدیوهای مختلف را در برنامه بارگذاری کنید و بصورت گروهی آنها را به فرمت های دلخواه تبدیل کنید. این برنامه با توجه به سرعت بالایی که دارد فضای کمی از هارد دیسک شما را اشغال می کند و این امر سبب می شود تا کارهای شما مختل نشود. این برنامه قابلیت پشتیبانی و تبدیل فرمت های AVI, MP4, WMV, MPEG, FLV, MKV, SWF, 3GP, MTS(AVCHD H.264), M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2 HD), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV را دارد.

 

SnowFox Total Video Converter تبديل قدرتمند فرمت هاي تصويري با SnowFox Total Video Converter 3.0.0.0

ali بازدید : 287 نظرات (0)

Freemake Video Converter نرم افزاری سریع، قدرتمند و رایگان برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری شما می باشد. این نرم عملیات تبدیل را به سرعت و باکیفیت بالا انجام می هد. همچنین این نرم افزار امکانات دیگری مانند ویرایش و رایت کردن فرمت ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم از این نرم افزار مفید و کاربردی استفاده کافی را ببرید.

 

Freemake Video Converter مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی Freemake Video Converter 3.0.0.0

ali بازدید : 620 نظرات (0)

برای Rip نمودن فیلم ها و یا فایل های صوتی فیلم ها می بایست از نرم افزارهای موجود در این زمینه بهره برد. یکی از نرم افزارهایی که محصول شرکت معروف Xilisoft  بوده و قابلیت استخراج فایل ها را به ساده ترین شکل ممکن به کاربر می دهد Xilisoft DVD Ripper نام گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یک مبدل هم به شمار می رود چراکه قادر است حتی فایل ها را در زمان Rip نمودن به فرمت های رایج صوتی و تصویری هم تبدیل نماید. همچنین قابلیتی مهم هم در این ابزار جای گرفته است. زیرا با دارابودن این ابزار می توان تنها بخش هایی از فیلم که به صورت Chapter مشخص است  را Rip نموده و از همان قسمت ها استفاده نمود.Xilisoft DVD Ripper یک ابزار ویرایش هم بوده و قادر است تا یک فیلم را بخش بخش کرده و یا قسمت ها را به هم بچسباند، شاید این قابلیت های زیاد حرفه ای نباشد اما برای چنین نرم افزار ابزاری فوق العاده به حساب می آید. پس از استخراج فایل ها حتی می توان بر روی آن ها استایل و افکت های زیبایی که در این نرم افزارهای نمونه های متعددی از آن یافت می شود را اعمال نمود. به طور کلی این Xilisoft DVD Ripper یک نرم افزار ساده استخراج فایل ها نبوده بلکه قادر است تا با بهترین کیفیت ها و با اعمال تمامی تنظیمات توسط کاربر بهترین بهره را از این نرم افزار برد.

 

Xilisoft DVD Ripper Ultimate2 ریپ کردن فایل های DVD با Xilisoft DVD Ripper Ultimate 7.0.0 Build 1121

armin بازدید : 303 نظرات (0)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

corel video studio pro x5 cover محبوب ترین ویرایشگر ویدیوهای شما با نام Corel VideoStudio Pro X5

 

armin بازدید : 233 نظرات (0)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

corel video studio pro x5 cover محبوب ترین ویرایشگر ویدیوهای شما با نام Corel VideoStudio Pro X5

 

ali بازدید : 244 نظرات (0)

 

Xilisoft HD Video Converter یک نرم افزار بسیار کاربردی می باشد که قابلیت تبدیل فیلم های HD (High-Definition) با فرمت هایی چون AVCHD (mts, m2ts), H.264/AVC, MKV, MPEG-2 (ts), DivX, HD WMV, MPEG-4  و Quick Time را به فرمت های ویدئویی کم حجم و معمول تبدیل نماید. همچنین امکان انجام این کار به صورت برعکس نیز وجود دارد، به این صورت که شما می توانید فیلم های SD (Standard-Definition) به HD تبدیل کرده و شاهد افزایش چشم گیر کیفیت فیلم باشید. از دیگر قابلیت های کاربردی این نرم افزار می توان به استخراج سازی صدا از فیلم، گرفتن عکس از محیط های مختلف فیلم در حال اجرا، استخراج صحنه های مختلف فیلم و تبدیل آن به عکس با فرمت هایی مانند JPG, GIF, BMP  یا  PNGو … اشاره کرد.

 

Xilisoft%2bvideo%2bconverter%2bultimate%2b5 مبدل حرفه ای فرمت های ویدویی به یکدیگر با  Xilisoft Video Converter Ultimate 7.0.0

ali بازدید : 213 نظرات (0)

ImTOO HD Video Converter مخصوص تبدیل فرمت است ولی قابلیت های خاص دیگری در کنار تبدیل فرمت دارد که به آنها نیز خواهیم پرداخت. در کنار تبدیل فرمت های ویدیویی این نرم افزار فرمت های صوتی را نیز تحت پوشش قرار داده و مبدلی بسیار کامل است. پشتیبانی از ویدیوهای HD که امروزه رواج بسیاری دارند نیز باید نکته قابل ملاحظه ای باشد . این نرم افزار میتواند انکدینگ(encoding) و دی کدینگ(decoding) نمودن فیلم های HD را انجام دهد. البته لازم است که این نکته را اضافه کنیم که علاوه بر فیلم های HD ویدیوهای SD نیز میتوانند به تبدیل آنها بپردازید. قابلیت های ریز و درشت دیگری نظیر قرار دادن زیرنویس و موزیک روی فیلم، عکس گرفتن از روی فیلم ها و ذخیره نمودن با فرمت عکس، استخراج صدا از تصویر و ذخیره سازی با فرمت موزیک، تبدیل فرمت ویدیوها به فرمت دستگاه هایی نظیر iPOD , تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر و ده ها قابلیت دیگر که این نرم افزار را در جرگه بهترین نرم افزارهای مبدل مالتی مدیا قرار می دهد.

 

IMtoo مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی به نام ImTOO HD Video Converter 7.0.0.1121

armin بازدید : 258 نظرات (0)

نرم افزار Leapic Video Joiner یک ابزار ویدئو قدرتمند برای اتصال چندین فایل ویدئویی به یک فایل بزرگ تر است که می توانید از آن برای تبدیل فرمت ویدئو استفاده کنید. برخی از نرم افزارهای مشابه فقط فایل های مشابه با فرمت یکسان را به یکدیگر متصل می کنند، اما این نرم افزار انواع مختلف فایل های ویدئویی و صوتی، در اندازه ها و فرمت های متفاوت را بدون هیچ مشکلی به یکدیگر متصل می کند.

 

Leapic Video Joiner ادغام فايل هاي ويدئويي با Leapic Video Joiner v3.0

armin بازدید : 257 نظرات (1)

Oposoft Video Splitter به شما کمک می کند تا به راحتی فایل های ویدئویی خود را برش بزنید و آن ها را به تکه های مختلف تقسیم کنید . برای بخش ورودی و همچنین خروجی نرم افزار می توانید از فرمت های رایج و مختلف AVI, Divx, XviD, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4 و … استفاده کنید . با برش می توانید لحظاتی را که دوست ندارید از فیلم های خود حذف کنید و علاوه بر این ، از حجم آن ها نیز کم خواهد شد و به راحتی می توانید صحنه های حساس فیلم های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

Oposoft Video Splitter برش فایل های ویدئویی توسط Oposoft Video Splitter 7.2

 

ali بازدید : 176 نظرات (0)

Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل تمام فرمت های ویدویی به یکدیگر با Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4 2012

ali بازدید : 209 نظرات (0)

 

Magic DVD یکی از راحت ترین و قدرتمندترین نرم افزار Ripping در نوع خود است که با دارا بودن امکانات فراوان و مطمئن توانسته جایگاهی ویژه در میان مخاطبین خود باز کرده و تبدبل به یکی از بهترین ها در این زمینه شود.این نرم افزار پیشرفته و کارآمد، در عین مفید بودن، دارای فضای کاربردی بسیار آسان و کاربر پسند نیز است. با استفاده از این نرم افزار می توانید DVD های خود را به (DivX) AVI، MPEG2 ، iPod ، PSP ، WMV و VCD یا همان MPEG1 و … تبدیل کنید . همچنین قادر خواهید بود با بالاترین کیفیت ممکن از DVD های خود بر روی هارد شخصیتان BackUp تهیه نمایید بدون اینکه از کیفیت صوت و تصویر کاسته شود ودرموقع مناسب آن را کپی و رایت کنید. برای راحتی هر چه بیشتر کار ابعاد خروجی فیلم مورد نظر متغیر است تا بتوانبد آن را در فضای دلخواه جای داده و بعدا ازآن جهت استفاده های شخصی بهره وری کنید.با این نرم افزار جادویی سهولت عمل و امکانات فراوان را یک جا آزمایش کنید.Magic DVD Ripper را کسانی که به طور حرفه ای با DVD کار میکنند به خوبی می شناسند. مثلاً با این نرم افزار قادر خواهید بود که یک DVD با حجم ۸ گیگ را نصف کرده وبه دو DVD با حجم ۴ گیگ تبدیل کنید و نیز می توانید یک دی وی دی را با تمام متعلقات مورد نظر از جمله صدا ، زیر نویس و …. را به فرمت های متنوع از جمله VCD تبدیل کنید.( گذر از محدودیت DVDهای اورجینال و پیشرفته)

 

Magic DVD Ripper Rip کردن انواع DvD ها با Magic DVD Ripper 6.0.2

ali بازدید : 236 نظرات (0)

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

MediaMonkey پخش ، مدیریت ، تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey 4.0.0.1459

armin بازدید : 262 نظرات (0)

توسط این نرم افزار جالب و سرگرم کننده می توانید علاوه بر فیلمبرداری و عکسبرداری از طریق وبکم به تصویر و یا فیلم گرفته شده افکتهای جالب و خنده دار اضافه کنید ، تصاویر و فیلم گرفته شده توسط این نرم افزار از کیفیت بالای برخوردار خواهد بود. توسط این نرم افزار میتوانید به تصاویر و یا فیلم های گرفته شده حالت کاریکاتوری دهید ، نرم افزار Video Booth Pro همچنین میتوانید عکس ها و یا فیلمهای گرفته شده را در محیط های مختلف قرار دهید.

 

Video Booth Pro افزودن افکت های فوق العاده به وب کم با Video Booth Pro 2.3.9.6 Final

 

 

 

armin بازدید : 211 نظرات (0)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X4 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسخه RePack شده با حجم ۲۱۰ مگابایت |

Corel 2012 X14 ويرايشگر حرفه اي مالتي مديا Corel VideoStudio Pro X4 14.2.0.23

ali بازدید : 211 نظرات (0)

 

Acala DVD Ripper Professional نام نرم افزاری است که امکان تبدیل فایل های تصویری DVD را به هر فرمت دلخواه برای شما فراهم می کند. این نرم افزار از فرمت های AVI,Divx,Xivd,MPG,ASF,WMV و … برای تبدیل پشتیبانی کرده و قادر است تا تصاویر در بهترین کیفیت با این فرمت ها را تبدیل کرده و به شما تحویل دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تنظیم بهترین شرایط تبدیل به صورت خودکار، برای هرچه بیشتر بودن کیفیت بهتر و حجم کمتر بدون افت کیفیت ، امکان اختیاری برای تنظیم برنامه تا بعد از عملیات تبدیل طولانی برنامه به صورت خودکار سیستم را خاموش کند ، تبدیل فایل های DVD به فرمت های دیگر تصویری و … اشاره نمود. این نرم افزار توسط شرکت Acala تولید شده است.

 

Acala قدرتمندترین مبدل DVD با  Acala DVD Ripper Professional 6.1.6

ali بازدید : 217 نظرات (0)

MakeMe3D که به تازگی توسط شرکت Engelmann منتشر شده است نرم افزاری است که به طور خودکار فیلم ها و کلیپ های معمولی و ۲ بعدی شما را به فیلم های ۳ بعدی تبدیل کرده و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از ابزار و فناوری های که در خود جای داده است امکانات بسیاری را برای شما فراهم می نماید و باعث می شود تا استفاده از این نرم افزار به قدری آسان شود که حتی مبتدی ترین افراد هم بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.MakeMe3D کاربردی بسیار آسان دارد و از وارد نمودن ویدیوهای دو بعدی در فرمت هایی مانند Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS پشتیبانی می کند و همچنین قادر است ویدیوهای ۳ بعدی تبدیل شده را در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV ذخیره نماید.امید است با دریافت این نرم افزار لذت کافی را برده باشید.

 

makeme3dbox32323 قدرتمندترین مبدل فیلم های ۲ بعدی به ۳ بعدی MakeMe3D  1.2.11.713

armin بازدید : 221 نظرات (0)

Wondershare Vivideo نرم افزار کاربردی به منظور ویرایش ویدیو و اضافه کردن جلوه های خاص به آن می باشد. این نرم افزار کم حجم در عین حال مفید با ابزار هایی که در اختیار کابران خود می گذارد و می توان گفت که تمام خصوصیات یک نرم افزار ویراستار را در خود جای داده است. شما در این نرم افزار امکان ایجاد افکت های هالیوودی بر ویدیو ، اضافه کردن متن ، فیلتر ، صدا و حتی عکس موجود می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

Wondershare Vivideo افزودن جلوه های ویژه به ویدیوها با Wondershare Vivideo 3.0.0.11

 

 

 

ali بازدید : 253 نظرات (0)

 

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

ali بازدید : 161 نظرات (0)

-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2

ali بازدید : 226 نظرات (0)

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند.

 

JetAudio ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX

armin بازدید : 193 نظرات (0)

 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت آهنگ می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه این نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی PreSonus Audio Electronics می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی بسیار حرفه ای می باشد.

 

Presonus Studio One Pro تدوين و ساخت آهنگ هاي حرفه اي با Presonus Studio One Pro 2.0.1

 

ali بازدید : 201 نظرات (0)

نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال بسیار زیاد پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیت های متنوع و گسترده است. توسط نرم افزار Miro می توانید فرمت های HD را بالاترین کیفیت پخش کنید. قابلیت جستجوی ویدئو و آهنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان و متن باز می باشد. نرم افزار Miro را می توانید از وب سایت دانلوها دریافت کنید.

 

miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 5.0 Final

ali بازدید : 254 نظرات (0)

 

 Flash Player Pro یک برنامه حرفه ای برای مشاهده فایل های فلش می باشد. توسط این برنامه می توانید همانند نرم افزارهای نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین می توانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکس برداری از فایل های فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایل های فلش در شاخه علاقه مندی ها، تبدیل SWF به فایل اجرایی EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

flashplayer pro مشاهده فایل های فلش به صورت حرفه ای توسط Flash Player Pro 5.1 Final

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت
  • خرید گیفت کارت
  • تولید پرچم
  • دانلود آهنگ جدید
  • ادکلن شانل
  • مجله گردشگری
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast
  • سیب اپ
  • آپلود رایگان
  • هتل های مشهد
  • قیمت روز زعفران
  • شرکت حمل و نقل بین المللی
  • تبلیغات رایگان
  • سریال جم
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • تور بلغارستان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سفرنامه
  • پایان نامه رشته هنر
  • مقاله ترجمه شده
  • دانلود پاورپوینت
  • درمان ریزش مو
  • لارجر باکس طلایی
  • بانک شماره موبایل دانشجویان
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • آفبا
  • خرید فلش مموری
  • خرید عینک آفتابی
  • نرخ ارز و طلا
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر
  • تین آوا سیستم
  • دانلود آهنگ شاد
  • دستگاه حضور و غیاب
  • هارد SSD
  • شمعدونی
  • دانلود آهنگ جدید
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • دکتری هنر
  • پایان نامه حقوق
  • کنکور وکالت
  • کنکور دکتری
  • پودر چاقی بومبا
  • سایت تفریحی
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • کاریاب
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت همسریابی
  • همسریابی
  • گوش پاک کن برقی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • دزد گیر درب و پنجره
  • لیف برقی
  • قیمت ssd samsung
  • اجاره باغ برای عروسی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 557
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 112
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,229
  • بازدید ماه : 5,229
  • بازدید سال : 98,754
  • بازدید کلی : 541,300