loading...
غرب پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز,عکس,اس ام اس
ساکس رایگان و پرسرعت ویژه ی اعضا

ساکس رایگان و پر سرعت ویژه اعضا برای دریافت ابتدا عضو شوید و سپس روی بنر زیر کلیک کنید...


http://gharbdownload.rzb.ir/post/4

ali بازدید : 216 نظرات (0)

BatchSync Secure FTPS SFTP نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن مدیران سایت ها و سرورهای اینترنتی قادر خواهند بود تا همگام سازی فایل ها در میان فایل های Local و فایل های سرور را برقرار نمایند. به عنوان مثال کاربر در سیستم خود یک پوشه با نامی دلخواه را ایجاد می کند و همین عمل را بر روی سرور نیز انجام می دهد. سپس به کمک این نرم افزار و قابلیت Sync سازی آن می توان این دو پوشه را به گونه ای همگام ساخت که هر زمانی که در پوشه محلی یک فایل و یا اطلاعات جدیدی اضافه شد  ، به صورت خودکار و با استفاده از این نرم افزار همان فایل و اطلاعات به پوشه موجود بر روی سرور نیز منتقل شود. بدین ترتیب دسته بندی و مدیریت فایل ها نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. در این نرم افزار ابزارها و ویژگی های دیگری نیز موجود می باشد که می توان از آن ها برای تهیه فایل های پشتیبان و یا کنترل فایل ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از SiteDesigner Technologies می باشد.

 

BatchSync Secure FTPS SFTP همگام سازي فايل ها بر روي سرور ها توسط BatchSync Secure FTPS/SFTP 3.0.3

ali بازدید : 225 نظرات (0)

 

TurboFTP نرم افزار قدرتمند و سریعی است که جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بکار میرود. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها می باشد.

 

TurboFTP 6.30 انتقال سريع فايل ها به سرورهاي FTP با TurboFTP 6.30 Build 802

ali بازدید : 209 نظرات (0)

Core FTP Pro یک نرم افزار قدرتمند برای اتصال به سرورهای اف تی پی می باشد .نسخه جدید این نرم افزار قابلیت های جدیدی را به خود اضافه کرده است که همین امر موجب شده که در لیست برترین نرم افزار های مدیریت اف تی پی قرار گیرد .Core FTP Pro قابلیت نمایش اطلاعات سرور را دارا بوده و همچنین می تواند از سایتی به سایت دیگر اطلاعات را جا به جا کند. برای مدیران وب سایت ها این قابلیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است .قابلیت Resume یا همان از سر گیری توقف فایل ها هم در این ابزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد گنجانده شده است. این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی ارتباط را برقرار نموده و همچنین از انواع دیوار های آتش برای افزایش ضریب امنیت پشتیبانی می کند. قابلیت نمایش فایل ها به همراه ویرایش و قابلیت دانلود از سرورهای FTP هم در این ابزار قدرتمند وجود دارد. بطور کلی می توان گفت Core FTP Pro 2.1 می تواند تمام نیاز های کاربران را بر طرف سازد و کاربران توسط آن یک ارتباط امن و پرقدرت را تجربه کنند .

CoreFTPpro2 اتصال پرقدرت به پروتکل اف تی پی با Core FTP Pro 2.1
ali بازدید : 171 نظرات (0)

برای برقرای ارتباط و رد و بدل کردن اطلاعات به وسیله FTP , آپلود و دانلود هرچه بهتر و سریعتر و تامین امنیت ماکسیمم در رد و بدل کردن اطلاعات همواره به نرم افزار قدرتمندی به عنوان FTP Client نیاز است که تمامی شرایط لازم و مورد استفاده ی شما را برایتان فراهم آورد.
یکی از پیشگامان قدرتمتند و مطرح در این زمینه که همه با نام آن آشنا هستند نرم افزار قدرتمند CuteFTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد.

 

cute%20ftp.. نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار مدیریت اف تی پی   CuteFTP Professional 8.3.3.0054

ali بازدید : 238 نظرات (0)

WebDrive 9.1.2273 چیزی فراتر از یک نرم افزار مدیریت آپلود فایل ها بر روی FTP هست. این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا فایل های اصلی و مبانی سرور خود را بدون دانلود کردن بر روی هارد ، مستقیما از روی سرور ویرایش نمایید.با استفاده از یک روش ساده و چند ثانیه ای می توانید به FTP مورد نظر خود متصل شوید. WebDrive با استفاده از دو پروتکل معروف امنیتی به نام های SSL و SFTP به شما این اطمینان خاطر را می دهد که هیچ گونه خطر ویروسی و اینترنتی شما را تهدید نمی کند.این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا به GroupDrive, FTP, WebDAV, SFTP, Amazon-S3, FrontPage Server متصل شوید و از امکانات آن ها بهره مند شوید.

 

webdrive مديريت حرفه اي FTP با WebDrive 9.1.2273

ali بازدید : 237 نظرات (0)

 

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

ali بازدید : 243 نظرات (1)

uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

uTorrent Turbo Accelerator افزايش سرعت شما در دانلود از تورنت با uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0

ali بازدید : 630 نظرات (0)

VSO Downloader یک برنامه قدرتمند و در عین حال سبک در زمینه دانلود ویدیو می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از هزاران سایت مختلف ویدیو دانلود کنید و سرعت دانلود خود را افزایش دهید. این برنامه به شما کمک می کند تا در زمانی که به گشت و گذار در اینترنت مشغول هستید و پنجره های تبلیغاتی ویدیویی مزاحم بازمی شوند را بصورت اتوماتیک بلوک کند. این برنامه ۱۰۰% رایگان و بدون هرگونه آلودگی می باشد. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به سازگاری با تمامی فرمت های صوتی و تصویری , شناسایی اتوماتیک لینک های قابل دانلود بدون کپی کردن URL , قابلیت تغییر نام فایلهای مشابه بصورت اتوماتیک و دستی , سبک بودن برنامه بگونه ای که در زمان نصب فقط ۵ مگابایت از فضا نیاز دارد و فقط ۲% از CPU استفاده می کند , دارای موتور پردازشگر بسیار قوی , سازگاری با HTTP, HTTPS , SOCKS5 , قابلیت Resume بصورت دستی و اتوماتیک در زمانی که اینترنت شما قطع می شود , سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera و… اشاره کرد.

 

VSO Downloader دانلود منیجر رایگان و قدرتمند VSO Downloader Ultimate 2.9.1.1

armin بازدید : 187 نظرات (0)

یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی و ساخت سایت در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی از شهرت جهانی برخوردار است. با این برنامه شما میتوانید به آسانی یک سایت بسازید. در واقع این نرم افزار متشکل از ابزارهای متنوع طراحی سایت می باشد که توسط آنها میتوان اقدام به طراحی قسمت های مختلف صفحات یک سایت نمود. افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ها کار می کنند به راحتی می توانند با کد نویسی در محیط این برنامه اقدام به ساخت سایت مورد نظرشان کنند. همچنین افرادی که تخصص چندانی با برنامه نویسی وب ندارند نیز می توانند از این برنامه برای طراحی سایت ها استفاده کنند زیرا این نرم افزار دارای بخشی است که شما بدون کد نویسی نیز میتوانید اقدام به طراحی قسمت های مختلف سایت مورد نظرتان کنید. این برنامه از زبان های مختلف برنامه نویسی وب نظیر HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion, ASP, ASP.NET پشتیبانی می کند و با ارائه محیطی کاملآ حرفه ای برای کد نویسی به کاربران این امکان را می دهد که به آسانی اقدام به نوشتن کدهای مورد نظرشان برای ساخت سایت کنند. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و طراحی صفحات وب, امکان خطایابی دقیق کدها, اضافه شدن ابزارهای جدید طراحی سایت, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, امکان جدید آپلود و ویرایش مستقیم سایت, پشتیبانی از تمام فایل های موجود در صفحات وب, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. همچنین از امکانات دیگر این برنامه پشتیبانی از انواع سیستم های مدیریت محتوا سایت ها مانند وردپرس است که به کاربران این نوع سیستم ها این امکان را می دهد که اقدام به ویرایش سایت های مبنی بر این نوع سیستم ها کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Dreamweaver CS6 طراحی حرفه ای وب سایت با Adobe Dreamweaver CS6 12.0 build 5808

 

 

 

ali بازدید : 247 نظرات (0)

 

نرم افزار Orbit Downloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست. تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final   قابل حمل

ali بازدید : 193 نظرات (0)

 

Web Download ابزاری کم حجم و رایگان برای دانلود انواغ فایل های اینترنتی می باشد که از پروتکل های Http ، Https و Ftp پشتیبانی می کند . تنها کافیست لینک موردنظر خود را از مروگر به داخل این برنامه بکشید تا دانلود شما ، آماده ی شروع شود و با نهایت سرعت آن را دریافت نمایید . در ادامه می توانید نسخه ی نصبی و قابل حمل این برنامه ی کم حجم را از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Web Download دانلود منيجر كم حجم و رايگان Web Download 1.1.2.6 + قابل حمل

armin بازدید : 209 نظرات (0)

امروزه با وجود افزایش نفوذ اینترنت در میان جامعه و گسترش سطح دسترسی ها بسیاری از والدین همیشه نگران این نکته هستند که بتوانند فرزندان خود را به طور کامل مدیریت کنند. نه تنها اینترنت بلکه خود سیستم های رایانه ای هم می توانند گاهی به جای مفید بودن نتیجه عکس داشته باشند و گاهی هم مضر شوند. اینجاست که اکثر خانواده ها بر این عقیده هستند که اگر بتوان فرزندان را به شکل های مختلف مدیریت نمود می توان جلوی منحرف شدن آن ها را هم گرفت. ابزارهای مختلفی وجود دارند که هریک بسته به نیاز قابلیت های مختلف را ارائه می دهند. نرم افزار Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسی به قسمت های مختلف در اینترنت و همچنین یک سیستم رایانه ای باز دارد.

 

Salfeld Child Control ایجاد محدودیت در استفاده از رایانه توسط Salfeld Child Control 2012 12.401

 

 

 

ali بازدید : 190 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.09 Build 2 Final

ali بازدید : 221 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت قدرتمند دانلود با Internet Download Manager v6.08 Build 8 Final

armin بازدید : 208 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 11.0 Final

 

 

 

armin بازدید : 193 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 11.0 Final

 

 

 

ali بازدید : 278 نظرات (0)

Fresh Download نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت آسان تر فایل های مختلف از اینترنت است . این بدین معنی است که شما می توانید به راحتی فیلم ها ، فایل های موسیقی ، فایل های فشرده و … خود را با نهایت سرعت از پروتکل های FTP ، HTTP و HTTPS دانلود کنید . با قابلیت توربو این نرم افزار ، سرعت دانلود شما بهینه تر و بالاتر خواهد رفت . امکان مکث و از سرگیری دانلود ، پشیبانی برای بازکردن فایل های zip ، افزایش سرعت دانلود تا ۴۰۰ درصد ، تکه تکه کردن فایل در هنگام دانلود ، پشتیبانی از مرورگرهای مختلف و … از ویژگی های این نرم افزار می باشند که در ادامه می توانید نسخه نصبی و قابل حمل (Portable) آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Fresh Download مديريت فايل هاي دانلود با Fresh Download 8.74 + قابل حمل

ali بازدید : 198 نظرات (0)

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.07 Build 16 Final

ali بازدید : 240 نظرات (0)

InSpyder Web2Disk نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند می باشد که به وسیله آن می توانید محتوای کامل یک وب سایت اینترنتی مثل متن، تصاویر، صدا و ویدئو… را درون رایانه خود ذخیره نمایید. نرم افزار InSpyder Web2Disk را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

InSpyder Web2Disk ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5

ali بازدید : 183 نظرات (0)

HiDownload Platinum 7.995 نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود از تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v7.995

ali بازدید : 216 نظرات (0)

Internet Download Accelerator به شما اجازه می دهد تا با نهایت سرعت فایل های خود را از پروتکل های HTTP, HTTPS و FTP دانلود کنید . این برنامه در هنگام دانلود فایل های شما را به چندین تکه تقیسم می کند که این امر باعث افزایش چشکگر سرعت دانلود می شود . همچون سایر نرم افزارهای دانلود ، این برنامه نیز امکانات جامعی را در احتیار شما قرار می دهد که از این امکانات می توان به سازگاری با مرورگرهای مختلف (Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape) ، دانلود خودکار از کلیپ بورد ، زمانبندی برای دانلود و قطع شدن از اینترنت ، قابلیت مکث و از سرگیری اشاره کرد .

 

Accelerator مديريت قدرتمند دانلود با Internet Download Accelerator v5.12.1.1291

armin بازدید : 228 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 11.0 Final

 

 

 

ali بازدید : 275 نظرات (0)

OpenSubdownloader نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای جستجو و دانلود انواع زیرنویس ها با زبان های گوناگون می باشد. توسط نرم افزار OpenSubdownloader به سادگی در کمترین زمان ممکن می توانید زیرنویس دلخواه خود را در صورت موجود بودن در اینترنت، دانلود نمایید.

 

OpenSubdownloader دانلود انواع زیرنویس ها توسط OpenSubdownloader 2.0.11

armin بازدید : 294 نظرات (0)

این برنامه که AV Audio Merger نام دارد با پشتیبانی از فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3/OGG/WMA به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای خود را بدون کمترین افت کیفیت و یا نیاز به فشرده سازی به هم بچسبانید . پشتیبانی از فایلهایی به بزرگی ۴ گیگابایت و وصل کردن فایلهای با فرمت های گوناگون به یکدیگر از سایر ویژگی های این برنامه به شمار رفته و با محیط کاربر پسندی که طراحان برای شما در نظر گرفته اند ، انجام پروسه برایتان بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود .

 

AV Audio Merger ترکیب فایل های صوتی با یکدیگر توسط AV Audio Merger 5.0.1

 

 

 

ali بازدید : 218 نظرات (1)

Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر با Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5

ali بازدید : 172 نظرات (0)

 

 GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید.

 

GiliSoft Video Converter تبدیل فرمت های مختلف مالتی مدیا توسط GiliSoft Video Converter 5.0

ali بازدید : 367 نظرات (0)

Easy CD-DA Extractor نرم افزاری AIO می باشد که میتوان از آن در زمینه کپی CDهای صوتی، تبدیل فایل های صوتی از یک فرمت به فرمتی دیگر، ویرایش اطلاعات جانبی فایل های صوتی، رایت سی دی های صوتی و MP3 و DVD و … استفاده کرد. این نرم افزار از تمامی فرمت های معروف صوتی چون ۳G2، ۳GP، MP1، MP2، MP3، WMA، OGG، MP4، M4A، AAC، MPC، WV، WAV، AIFF، APE، CUE، M3U پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید به ریپ کردن CDهای صوتی بپردازید.

 

Easy%20CD DA%20Extractor تبدیل و رایت CD های صوتی با Easy CD DA Extractor 16.0.0.1

armin بازدید : 837 نظرات (0)

راه حلی قدرتمند را برای ویرایش ویدیوهای دیجیتالی فراهم می کند. این نرم افزار کاربردی آسان داشته و ابزارها و افکت های استودیو را با کیفیتی خیره کننده برای شما فراهم می کند. شما می توانید فیلم های خانوادگی و خاطره انگیزتان را بدون داشتن تخصص خاص در این زمینه، در سطح بالایی از کیفیت ویرایش کرده و یک ویدیو HD بسازید و در نهایت فیلم تولید شده را بر روی DVD یا Blu-ray Disc رایت کنید یا آن را به طور مستقیم برای وب یا share نمودن در اینترنت، آپلود کنید. MoviePlus X5 از فرمت های AVCHD و HDV و تمامی فرمت های رایج فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند، بدین معنی که شما قادر خواهید بود بدون در نظر گرفتن این که فیلم مورد نظرتان با دوربین فیلمبرداری، دوربین موبایل، دوربین دیجیتال و یا هر وسیله دیگری، ضبط شده است به راحتی ادیت کردن آن را به منظور تولید یک فیلم حرفه ای، آغاز کنید.

 

serif movieplus x6 cover ویرایش حرفه ای ویدیوهای خود با Serif MoviePlus X6

 

ali بازدید : 177 نظرات (0)

 

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonkey ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .نرم افزار MediaMonkey با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

 

MediaMonkey پخش و تبدیل فایل های صوتی با MediaMonkey Gold v4.0.3.1465 Beta3

ali بازدید : 209 نظرات (0)

QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .

 

QQ Player پلير قدرتمند و همه كاره QQ Player 3.4.868

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت
  • خرید گیفت کارت
  • تولید پرچم
  • دانلود آهنگ جدید
  • ادکلن شانل
  • مجله گردشگری
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast
  • سیب اپ
  • آپلود رایگان
  • هتل های مشهد
  • قیمت روز زعفران
  • شرکت حمل و نقل بین المللی
  • تبلیغات رایگان
  • سریال جم
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • تور بلغارستان
  • عکس بازیگران ایرانی
  • سفرنامه
  • پایان نامه رشته هنر
  • مقاله ترجمه شده
  • دانلود پاورپوینت
  • درمان ریزش مو
  • لارجر باکس طلایی
  • بانک شماره موبایل دانشجویان
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • آفبا
  • خرید فلش مموری
  • خرید عینک آفتابی
  • نرخ ارز و طلا
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر
  • تین آوا سیستم
  • دانلود آهنگ شاد
  • دستگاه حضور و غیاب
  • هارد SSD
  • شمعدونی
  • دانلود آهنگ جدید
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • دکتری هنر
  • پایان نامه حقوق
  • کنکور وکالت
  • کنکور دکتری
  • پودر چاقی بومبا
  • سایت تفریحی
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • کاریاب
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت همسریابی
  • همسریابی
  • گوش پاک کن برقی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • دزد گیر درب و پنجره
  • لیف برقی
  • قیمت ssd samsung
  • اجاره باغ برای عروسی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 557
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 112
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 455
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,173
  • بازدید ماه : 5,173
  • بازدید سال : 98,698
  • بازدید کلی : 541,244